قوانین و سیاست ها

قوانین و مقررات رزرو هتل سنتی در سایت هتل سنتی (hotelsonati.com)

  • سایت هتل سنتی  برای رزرو هتل های سنتی، تور و کرایه خودرو ایجاد شده است. هتل سنتی در صدد است تا بهترین هتل های سنتی در ایران را به شما معرفی کند. در واقع ما یک واسط مطمئن در رزرو شما هستیم. هدف ما راحتی کار مسافران و گردشگران است. تصاویر و اطلاعات مربوطه از میزبان و مالک گرفته می شود و ما سعی در نشان دادن واقعیت های هتل سنتی، تور و خودروها هستیم تا رضایت کاملی را از مالک و مسافر داشته باشیم.
  • هتل سنتی  تعهد می‌کند که بعد از رزرو کردن و صدور رسید هتل در آن تاریخ برای مسافر رزرو شده باشد؛ اما این شرکت در قبال کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی هتل مسئولیتی ندارد.
  • قیمت‌های اعلام‌شده در سایت هتل سنتی، به تومان محاسبه شده و مبلغی است که کاربر باید به ازای کل مدت اقامت و برای یک اتاق بپردازد.
  • اگر مسافران درخواست ویژه‌ای از هتل سنتی داشته باشند سایت هتل سنتی در زمان انجام رزرو این درخواست را به هتل انتقال خواهد داد، اما مسئولیت بر آورده‌ کردن انتظارات بر عهده‌ی مالک هتل است.
  • اگر مسافر رزرو را لغو کند، باز پرداخت آن فقط از طریق شماره حساب، شماره شبا یا کارت بانکی‌ای که خودش در سیستم وارد کرده میسر است. با اینکه سایت هتل سنتی سعی می‌کند که بازپرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، بنا به شرایطی ممکن است این روند تا ۷۲ ساعت طول بکشد.
  • در نظر داشته باشید هتل سنتی مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، مجموعه قانون‌های تدوین‌شده جرایم اینترنتی، و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی، فعالیت می‌کند.
  • در زمان تماس برای رزرو تمامی شرایط برای شما توضیح داده خواهد شد و در صورت تخلف مسافر هرگونه مسئولیتی بر عهده خود او خواهد بود
  • لازم به ذکر است در جهت زوج بودن مسافران و جهت استفاده از خدمات هتل طبق قانون کشور مدارک مورد نیاز و معتبر مورد نیاز است

قوانین و شرایط اجاره خودرو:

اجاره خودرو نیز مانند همه قراردادهای دیگر تابع قوانین و مقررات مختص به این نوع خدمات بوده و موسسه اجاره دهنده و مشتری حقوق و قوانینی را در این رابطه نسبت به هم دارند که موظف به رعایت آن ها هستند.در همین راستا اولین قدم در ارائه این نوع خدمت به مشتریان تعیین نمودن مدت قرارداد اعم از روزانه یا هفتگی و امثال این خواهد بود. بعد از مشخص شدن مدت زمان اجاره، نوع خودرو و امکانات آن و سایر ویژگی های خودروی مورد نظر دقیقا ذکر شود.با توجه به موارد ذکر شده سایر قوانین و شرایط به ترتیب زیر برای اطلاع مشتریان گرامی تبیین می گردد در صورت هرگونه سوال و آگاهی بیشتر از شرایط و قوانین می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید :

  • اولین حق بدیهی ای که برای مشتریان بایستی در نظر گرفته شود این است که خودرویی که تحویل آن­ها می گردد باید کاملا بدون عیب و نقص بوده و به عبارت دیگر سلامت و ایمن بوده و متعاقبا سلامت مشتریان را نیز تضمین کند.

 

  • ممکن است در مدت زمان اجاره خودرو توسط مشتری خودرو دچار ایراد گردد و نیاز به تعمیرات پیدا کند در چنین شرایطی مشتری بایستی در اسرع وقت موسسه را در جریان مشکل گذاشته و بسته به نوع مشکل توافقات لازم انجام گردد.

 

  • مشتری یا استفاده کننده از خودرو بایستی خودرو را بعد از زمان اجاره تعیین شده در محل مخصوصی که قبلا با موسسه توافق کرده است تحویل دهد. چنانچه تاخیر یا دیرکردی در تحویل خودرو به وجد آید طبق قانون هزینه اضافی محاسبه و از مشتری اخذ خواهد گردید.
  • طبق قانون طرف قرارداد با موسسه منحصرا شخصی است که خودرو به آن واگذار و اجاره گردیده است و در صورتی که خود مشتری خودرو را به شخص دیگری اجاره دهد طبیعتا مطابق قانون پیامدهای بعدی آن متوجه مشتری ای خواهد بود که طرف قرارداد با موسسه بوده است. به عبارت دیگر مشتری حق ندارد خودرو را در زمان اجاره به شخص دیگری واگذار کند چرا که پیامدهای ناگوار احتمالی گریبان مشتری اصلی را خواهد گرفت.
  • مسئولیت نگهدار از خودروی اجاره ای بر عهده مشتری است و همانگونه که خودرو را صحیح و سالم تحویل گرفته است باید به همان شکل تحویل دهد در غیر ان صورت بایستی خسارات وارده به اتومبیل را جبران نماید
  • ممکن است در مدت قرارداد خلافی ای برای خودروی اجاره ای ثبت شود که در این صورت نیز مشتری موظف است آن را نیز مد نظر داشته باشد و تا حد امکان احتیاط را رعایت و کاملا به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشد چرا که در صورت جریمه موظف به پرداخت آن خواهد شد.
  • ممکن است شما با توجه به تنوع ماشین ­ها و امکانات آن ­ها با برخی از طرق استفاده از آن­ها مانند چگونگی کارکرد چراغ­ ها و سیستم های مختلف آن(گرمایشی و سرمایشی) آشنا نباشید. در چنین مواردی پیشنهاد می ­شود برای راحتی خودتان و استفاده بهینه از خودرو و عدم خسارت به آن و سایر موارد از نحوه استفاده از آن­ ها را مطلع شوید.
  • طبق قانون تدوین شده برای موسسات و مشتریان موجودی باک بنزین و گاز خودرو در زمان تحویل خودرو به موسسه باید به همان اندازه ­ای باشد که در زمان تحویل خودرو به مشتری بوده است.
  • خسارت به خودرو فقط شامل خارج از خودرو و بدنه آن نیست.به بیان دقیقتر چنانچه نظافت داخل خودرو رعایت نشود و خودرو به صورت تمیز و همانگونه که در زمان تحویل به مشتری بوده اعاده نگردد
  • طبق قانون هزینه کارواش از مشتری اخذ خواهد گردید.

قوانین عمومی و اخلاقی تور

تعهدات کارگزارن تور

  • کارگزارن تور موظف هستند،نرخ و هزینه و خدمات سفر را از طریق وب سایت به مسافر اعلام نمایند.
  • در سفرهای زمینی در صورت خرابی وسیله نقلیه کارگزار تور موظف است بدون هزینه اضافی از مسافر، وسیله نقلیه را بدون تأخیر تعویض کند.
  • اگر به هر دلیلی مسافر قصد کنسل سفر را داشته باشد، بر اساس قوانین مربوطه عمل خواهد شد.
  • کارگزار تور موظف است بیمه مسئولیت مدنی سفر را برای مسافران اعمال نماید.
  • کارگزار موظف است انواع بیمه های تکمیلی و حوادث را که مستلزم هزینه های بیشتر از سوی مسافر هستند، به مسافران اعلام کند.
  • در صورت بروز هر گونه اتفاق که منجر به خسارت جسمانی در طول سفر گردد، پرداخت هزینه های درمانی بر عهده مسافر می باشد و پس از طی مراحل پزشکی مسافر می تواند از طریق بیمه خسارت دریافت کند.
  •  همراه داشتن تجهیزات کمک های اولیه و امداد نجات توسط کارگزاران تور در زمان سفرها الزامی می باشد.
  •  بیمه مسافر  فقط در مدت زمان پیوستن مسافر به تور  و جدا شدن مسافر از تور اعتبار دارد. خارج از این تور مسئولیتی در قبال مسافر ندارد.
  • در سفرهای طبیعت گردی، تاریخی و باستان شناسی و.. کارگزار موظف است از لیدر مورد تأیید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استفاده نماید.
  • رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و قانونی توسط کارگزاران تور الزامی است. در صورت عدم رعایت مسافر می تواند به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبدأ تور، گزارش دهد.

تعهدات مسافران

  • مسافر موظف است در هنگام ثبت نام مشخصات شناسنامه ای خود را بصورت کامل و صحیح ذکر نماید.
  • مسافر مؤظف است 30 دقیقه قبل از حرکت تور، در محل حاضر شود.
  • در زمان حرکت تور، مسافر موظف است کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشد.
  • رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و قانونی در طول سفر از سوی مسافر الزامی است.
  • احترام به آداب و رسوم مردم منطقه (مقصدهای گردشگری تور) از سوی مسافر الزامی است.
  • منعقد نمودن قرارداد مسافر با کارگزار تور (حضوری یا الکترونیکی ) الزامی می باشد.
  • مسافر باید در طول سفر تور، کلیه ضوابط حاکم بر سفر را بپذیرد.
  • کلیه هزینه های خارج از برنامه تور، بر عهده مسافر می باشد.
  • مسئولیت مراقبت از فرزندان و حفظ اموال و مدارک شخصی در تمام طول سفر به عهده مسافر بوده و در این خصوص هیچ مسئولیتی متوجه راهنما و کارگزار نخواهد بود.
  • مسافر مؤظف است در صورت ضعف توانایی جسمی خود یا همراهان یا استفاده از هر گونه دارو توسط پزشک و تجهیزات پزشکی، کارگزار تور را مطلع سازد. ضمناً در صورت مصرف دارو و تجهیزات پزشکی همراه داشتن آن توسط مسافر الزامی می باشد.
  • هزینه مشکلاتی همچون عدم آمادگی جسمانی، امراض احتمالی و … در طول سفر بر عهده مسافر است.
  •  

قوانین کنسل سفر توسط مسافر

  • کسنل یا انصراف از سفر  به شیوه های حضوری و تلفنی امکان پذیر است.
  • از تاریخ ثبت نام تا یک ماه قبل از سفر، جریمه کنسل تور 5 درصد است .
  • از 29 تا 15 روز قبل از سفر 10 درصد
  • از 24 روز تا 21 روز قبل از سفر 10 درصد
  • از 14 تا 7 روز قبل از سفر 15درصد
  •  از 20 تا 11 روزقبل از سفر 15درصد
  • از 6 تا 4 روز قبل از سفر 30 درصد
  • از 10 تا 4 روز قبل از سفر 20 درصد
  • از 2 تا 4 روز قبل از سفر 40 درصد
  • از 24 ساعت قبل از سفر 80 درصد
  • از 12 ساعت و عدم حضور در سفر 100 درصد هزینه برگشت داده نمی شود.

 

Call Now Buttonتماس جهت رزرو